Sabtu, 17 Mac 2018

1 Anunnaki

Satu filem oleh John Gress yang sangat dibimbangi oleh seluruh agama dan kerajaan di dunia. Sama ada ia menceritakan kebenaran atau ia sekadar penyelewengan sejarah manusia dan tuhan yang jika diluluskan tayangan akan menyebabkan seluruh dunia berada dalam persoalan baru yang berkemungkinan memberi kelebihan terutamanya golongan aties yang tidak mempercayai kewujudan tuhan juga menyebabkan teori Charles Darwin berkaitan manusia berasal daripada monyet pun turut tertolak.

1 Anunnaki hanya boleh dilihat melalui poster dan sedikit video promosi sahaja. Umum tidak akan dapat melihat filem ini kerana ia diharamkan di seluruh dunia, biarpun ia berkali- kali ditapis oleh penerbitnya filem ini tetap ditolak untuk tayangan umum malahan filem asal tidak ada dalam Internet pun, dalam youtube tidak dijumpai. Hanya pengarah dan penerbit yang tahu dimana filem ini berada dan disimpan.



Untuk memahami filem ini disarankan agar membaca buku tulisan Zecharia Sithin sahaja iaitu 'The 12th planet' berkenaan planet Nibiru dan beberapa buku lain berkenaan asal usul manusia. Filem 1 Anunnaki telah diterjemahkan oleh John Gress secara terperinci di skrin, ia sebuah filem yang panjang dan terbahagi kepada 3 bahagian, dipercayai selagi manusia menerima kewujudan tuhan selagi itulah filem ini tidak akan ditayangkan dan kemungkinan akan dimusnahkan.

Saya mencadangkan sekiranya ingin memahami dan menilai kebenaran apa yang terdapat dalam 1 Anunnaki bacalah kisah Nabi Ibrahim as, kisah Raja Namrud dan rujuklah Al Quran yang telah banyak terbukti kebenarannya dalam apa juga persoalan manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan